ניהול והבטחת איכות
ניהול והבטחת איכות מבטיחים שהתוצרים יעמדו בדרישות ובתקנים שנקבעו, תוך שימוש במתודולוגיות מתקדמות המגדירות את איכות הפרויקט לאורך כל מחזור חייו.
עקרונות ניהול והבטחת איכות
תכנון איכות (Quality Planning)
הגדרת סטנדרטים לאיכות הפרויקט בהתאם לדרישות הלקוח והתקנים המקצועיים.
פיתוח קריטריונים למדידה ומדדים (Metrics) המבטיחים תוצאות מיטביות.
הבטחת איכות (Quality Assurance)
ביצוע ביקורות ותהליכי ביקורת פנים לאימות עמידה בסטנדרטים שנקבעו.
שימוש בכלים כמו Flowcharts ו-Cause and Effect Diagrams לזיהוי שורשי בעיות ושיפורם.
בקרה על איכות (Quality Control)
בדיקות שוטפות לאימות התאמה של תוצרים לתכנון.
שימוש בכלים סטטיסטיים כמו Control Charts ו-Histograms לזיהוי חריגות ושמירה על עקביות.
איך WDI עושה את זה?
ב-WDI, אנו מיישמים את העקרונות המובילים של PMBOK לניהול והבטחת איכות: